שוויון
March 8, 2023

שיווין מגדרי ופילאטיס

היום, 8 במרץ 2023, מצוין יום האישה הבינלאומי. הנושא שנבחר להוביל את הקמפיין של יום זה השנה הוא EmbraceEquity#  (לאמץ את השוויון, הצדק וההגינות המגדרית) שוויון מגדרי הוא לא נושא שמספיק רק לדבר, לכתוב או לחשוב עליו, עלינו לאמץ אותו בשתי ידיים על מנת לאפשר לכולם לקחת בו חלק ולפעול יחד ברמה האישית ויום יומית למען שינוי.

יום האישה הבינ"ל צוין לראשונה ב-1909 ומאז ועד היום נרשמו לא מעט הישגים במאבק לשוויון זכויות הנשים, אך הדרך להשגת שוויון מלא בין נשים וגברים עוד ארוכה. בימים אלו של חוסר וודאות, ימים בהם שינויים חוקתיים כאלו ואחרים עלולים להשפיע בדרך כזו או אחרת על חיי כולנו, חשוב יותר מתמיד שנשים וגברים ישמיעו קול הקורא לכבד את חירותם של כל אחד ואחת, ולהעניק חופש בחירה ושוויון הזדמנויות לכולם/ן. יתרה מזאת, על כולנו לפעול למען חברה שוויונית יותר, אלימה פחות, מכילה, כוללת ונגישה לכולם/ן מכיוון ששוויון הזדמנויות בלבד, אינו מספיק על מנת להבטיח הצלחה מאחר ונקודת המוצא של כל אחד ואחת היא שונה.

אז מה לשוויון מגדרי ופילאטיס?

אצלנו בטַלוּק אנחנו גאות לאמץ את נושא השוויון באופן מלא ולאתגר באופן פעיל סטריאוטיפים והטיות מגדריות על בסיס יומיומי. כעסק בבעלות אישה, אני גאה מאוד בכך שכל הצוות שלנו מורכב מנשים חזקות בעלות יכולות, ידע וכישרון עשיר ומגוון. כל אחת מחברות הצוות היא יחידה ומיוחדת ומעשירה את שאר חברות הצוות והמתאמנים בסגנונה ובניסיונה האישי והייחודי, אותו היא מביאה כערך מוסף וחשוב לכל שיעור, ובכך מספקת ללקוחותינו חווית גוף ונפש מגוונת וייחודית. כולנו בצוות טַלוּק שותפות לדעה שנשים מסוגלות ומוסמכות באותה מידה כמו גברים בכל תחומי החיים. אנחנו שואפות לפרק חסמים ולהעצים האחת את השנייה כמו גם את לקוחותינו להיות הנוסחה הטובה ביותר של עצמן ללא קשר לגילן, מבנה גופן או היעדים השונים שהן מציבות לעצמן בפילאטיס ובחיים ככלל.  בשיעורים שלנו מתקבלות בברכה מתאמנות בכל רמה של כושר גופני, בכל גיל ובעלות כל מבנה גוף כמו גם, כאלו בשלבי שיקום שונים. טלוק הוא מקום אליו יכולות נשים להגיע על מנת להעצים את עצמן לא רק פיזית אלא גם נפשית. מקום בו הן יכולות להציב לעצמן יעדים קצרי וארוכי טווח מבלי להשוות את עצמן לאחרות, להנות ולהיתרם מהדרך ולא רק מהתוצאה הסופית. צוות ההוראה, המכשור המתקדם, ושיטת האימון הייחודית בטַלוּק יוצרים יחדיו סביבה מקצועית, דינמית ובה בעת ידידותית, מכילה ובטוחה להתקדם בה. סביבה בה כל אחת מרגישה רצויה, שייכת ובטוחה .

יחד, אנו יכולות לפעול ליצירת עולם בו לכל אישה יש הזדמנות לשגשג ולהצליח, ואנחנו גאות לעמוד לצד הנשים הרבות מעוררות ההשראה שסללו את הדרך לפנינו.

#חזקותיותריחד

שלכן,

טלי

Continue reading

המסע שלכם מתחיל כאן

כל מסע מתחיל בצעד אחד קטן.

התחילו את המסע שלכם בדרך הפילאטיס, כמתרגלים בסטודיו טלוק,
או כסטודנטים באחת מתכניות ההסמכה למורים של באסי® פילאטיס
בלחיצת כפתור - צרו איתי קשר!

את שאר הדרך נעשה אנחנו, יחד אתכם.